Acei oameni minunati si blogurile lor graitoare

La inceput a fost Cuvantul. Si apoi a aparut cineva care a vrut sa-si stranga toate cuvintele laolalta. Nu stiu daca asta e neaparat descrierea oficiala a aparitiei blogului, dar este cu siguranta destul de aproape de realitate.

Daca la inceput blogul era doar un alt mod de a fi in pas cu “tendintele”, e din ce in ce mai evident ca bloggerii incep sa se ia in serios si sa fie luati in serios de ceilalti. Blogurile castiga credibilitate, devin adevarate surse de informatie ce uneori anunta stiri inaintea canalelor oficiale. Se lanseaza proiecte, se fac licitatii, intr-un cuvant: se interactioneaza. Asta e poate cea mai importanta trasatura a blogosferei, de a pune in comun oameni si idei ce ar fi avut altfel foarte putine sanse sa se intalneasca.

In plina dezvoltare a acestui fenomen, era de asteptat ca blogurile sa inceapa sa fie exploatate la adevaratul lor potential. Marile companii aleg din ce in ce mai mult mediul online pentru promovare, agentiile de relatii publice se orienteaza catre bloguri atunci cand vor sa “culeaga” feedback veridic in legatura cu clientii lor.

Cum s-a ajuns aici si ce inseamna asta de fapt pentru toti cei implicati, va spunem in cel mai recent white paper la care am “mesterit” in ultima vreme. Il gasiti aici. Enjoy!

Leave a Comment