Welcome, Livia. You have 1 unread message.

Cand citesc acest mesaj am mai multe modalitati de actiune: sa deschid e-mailul respectiv, sa il sterg sau sa il inregistrez ca spam.

De obicei nu deschid e-mailurile care vin de la adrese necunoscute sau care au titluri vagi. Deschid e-mailurile care vin de la siturile pe care m-am inregistrat, insa nu urmez intotdeauna link-urile, iar continutul il citesc pe diagonala. Mai sunt atentionata din cand in cand ca nu am mai intrat pe situl respectiv de mult timp si probabil cineva care se ocupa de evaluarea raspunsurilor nu stie daca mai vreau sa imi pastrez contul. Alteori comand produse si primesc dupa aceea ultimele aparitii, oferte sau pur si simplu invitatii la evenimente.
Astfel, in programul meu de zi cu zi, deschid sau sterg newslettere, ultimele aparitii, stiri, formulare de comanda sau reclame la produse. Acest lucru este oarecum lipsit de importanta pentru mine, insa cu siguranta conteaza pentru cei care le genereaza.
Comunicarea B2C prin Internet Direct Mail – directa, personalizata si targetata – este din ce in ce mai folosita. Pentru ca un e-mail costa mai putin decat o scrisoare, un print sau o reclama televizata, rezultatele unei campanii sunt masurabile, resursele limitate, mesajele pot si customizate in functie de categoria publicului.

Primele intrebari la care trebuie sa raspunzi inainte sa implementezi o campanie de internet direct mail sunt:

  • Cui trimiti e-mailurile?
  • De unde iei adresele?
  • Care va fi formatul mesajului?
  • Care va fi continutul?
  • Cum vei masura rezultatele?

De exemplu, e-mailurile in format HTML intaresc mesajele, insa sunt preferate de utilizatorii mai neexperimentati. De aceea este recomandabil sa li se permita utilizatorilor sa isi aleaga formatul. ROI (Return Of Investment) este metoda eficienta de masurare a rezultatelor unei campanii, rata obtinuta variind in functie de produs, industrie, target.

Raspunsul la toate intrebarile de mai sus, precum si cum puteti evita sa fiti etichetat drept generator de mesaje spam le gasiti aici.

Leave a Comment