Viitorul product placementului

Poate o fi (very) old news pentru unii, dar tot nu ma pot abtine. Uite ce inseamna o reclama de calitate: se ia un produs superpremium, un icon (James Brown), un actor pe val (Clive Owen), un ticalos emblematic (Garry Oldman) si un regizor din noul val (Tony Scot). Se da buget serios, aproape zece minute in care pot sa faca ce vor, plus umor, sa nu uitam umorul.

Rezultatul: BMW Short Movie

Introducerea partii de publicitate in high-value content e viitorul. Pauza de publicitate a murit. Sau pe aproape. Fireste, genul asta de chestii cu potential viral extraordinar pot fi sustinute doar de megabranduri. Asta cand e vorba de supervedete. Dar probabil ca sunt si cai mult mai ieftine de a genera continut de calitate, nu? Siturile video o dovedesc zi de zi.

Seria se numeste The Hire si cele 8 filme au fost realizate in 2001-2002 cu o tona de actori si regizori foarte cunoscuti (detalii). Sunt convins ca broadbandul si virarea divertismenului catre IP o sa aduca tot mai multe initiative similare.

Leave a Comment