Utilizatorul, noul jurnalist?

Bivings Group realizeaza anual un studiu referitor la feature-urile site-urilor celor mai importante publicatii din SUA, pentru a da o imagine modului in care ziarele evolueaza online.

Anul acesta, cele mai importante cresteri ale cifrelor se inregistreaza la feature-urile de tip User Generated Content, de la 24% in 2007 la 58% anul acesta. Topurile celor mai citite stiri sau ale celor mai comentate articole sunt si ele tot mai prezente pe site-urile publicatiilor americane. 76% dintre site-uri contin anul acesta un top al celor mai populare articole, fata de 51% anul trecut, iar topul articolelor comentate apare pe 75% dintre site-uri, fata de 33% in 2007. Integrarea bookmarking-ului a inregistrat si ea o crestere importanta, de la 44% in 2007 la 92% anul acesta.

Tot mai putine site-uri ale publicatiilor cer o inregistrare prealabila, doar 11% fata de 29%. O alta scadere se inregistreaza in cazul podcast-ului, de la 49% dintre site-uri care ofereau anul trecut aceasta optiune, la doar 40%.

O alta tendinta este aceea a blogurilor, 93% dintre cele 100 de publicatii ofereau cititorilor unul sau mai multe bloguri ale jurnalistilor.

Puteti citi mai multe si vizualiza studiul complet aici.

Leave a Comment