Situatia in UK

Ca tot scria Ionut zilele trecute (de fapt a fost chiar ieri) despre agentiile de publicitate si Internet, iata ce zice si Seb Royce (membru in juriul sectiunii Cyber si Creative Director la Glue Londra) in ultimul Campaign (articol cu impresii despre Cannes Lions):

“(…) E timpul sa nu ne mai prefacem ca sustinem digitalul si sa incepem sa alocam un buget adecvat pentru acest domeniu. Si nu ma gandesc doar la media. Bugetele de productie sunt inca destul de reduse in mediul digital comparativ cu sumele de bani cheltuite in afara internetului, desi acesta va deveni foarte curand cel mai important canal de comunicare al nostru.

In Marea Britanie ne confruntam cu pericolul de a intra in blocaj din cauza faptului ca agentiile traditionale sunt constiente ca ar trebui sa se concentreze mai mult pe digital, insa nu au know-how-ul necesar sa faca aces lucru, in timp ce agentiile digitale sunt pregatite pentru acest sector, dar nu dispun de resursele financiare necesare. “

Leave a Comment