Reputatia companiilor si comunicare online

Comunicatorii apeleaza tot mai des la mediul online pentru imbunatatirea reputatiei companiei. Internetul poate intr-adevar imbunatati imaginea firmei dar, acest proces trebuie sa aiba loc in cadrul unei strategii, deoarece acest mediu poate avea un revers puternic, comentariile angajatilor nemultumiti putand sa distruga reputatia companiei.

Potrivit unui studiu efectuat de agentia de PR Weber Shandwick, o mare parte dintre managerii companiilor nu constientizeaza riscurile gestionarii gresite a comunicarii interne, mizand pe comunicarea externa (in special in online).

Astfel, dintre aproximativ 700 de manageri intervievati, doua treimi nu considerau ca remarcile proaste pe care angajatii le au in mediul online despre companie pot dauna imaginii acesteia. In acelasi timp, 84% dintre acestia considera ca materialele negative aparute in presa despre companie sunt cel mai mare risc in pierderea increderii.

In acelasi timp, studiul arata ca 64% dintre managerii companiilor considera ca internetul este o modalitate foarte eficienta de a imbunatati reputatia companiei, iar 63% dintre respondenti folosesc intenetul pentru a obtine feedback de la client.

Leave a Comment