Mediafax.biz

Am terminat si dat drumul la Mediafax.biz

Pe afara poate parea un saitulet insa de fapt este o ditamai platforma de agregare de continut, de ordonare, gestionare, mixare, stocare, CeReMizare, billuizare si ce “-are”uri mai vreti voi. Specificatiile au fost cam 900 de pagini. Timpul de dezvoltare vreo 7 luni. E unul dintre cele mai tari chestii facute de noi, are tot felul de tehnologii si chestii interesante.

Bagam un studiu de caz pe treaba asta in curand.

Faza buna este ca produsul nostru va fi folosit de toate companiile cliente Mediafax – care nu sunt putine si nu sunt mici. Daca le place cum merge jucaria, e bine. Daca nu, atunci avem o problema 🙂

5 Comments »

  1. Alin Zainescu said,

    July 18, 2007 @ 17:11

    So felicitari ! Sunt sigur ca este un proiect complex. Pare insa neterminat la partea de interfata. Poate ca este de vina spatiul lasat pentru bannere. Chiar nu inteleg de ce sa oferi servicii pe bani si sa mai vinzi si reclama !

    Promit sa testez si sa revin cu feedback. Pana una alta am facut un cont pentru newslettere si nu am primit nimic pe e-mail pentru confirmare. Mai astept.

  2. Emil Jinga said,

    July 20, 2007 @ 12:53

    Catalin a exagerat putin… adica nu au fost 900 pagini de specificatii ci doar vreo 200 (noua… doua… suna cam la fel) 🙂
    Dar meritul nu este doar al nostru pentru ca Mediafaxul are niste oameni profesionisti care au lucrat foarte mult la specificatiile respective si au vegheat asupra indeplinirii acestora prin teste aprige. Si noi nu ne-am abatut de la ele (de la specificatii). Sigur, programarea este integral TreeWorks si ne asumam orice eroare… daca apare 😉

    In ceea ce priveste reclamele… Mediafaxul este o companie puternica si modelul de business este numai al Medifaxului, prin urmare decizia este integral a lor.

    Alin, sper ca mailul de confirmare a ajuns la tine. In toate teste facute nu am avut probleme cu trimiterea mailurilor.

  3. prieteni virtuali said,

    July 31, 2007 @ 10:45

    Dar de ce nu a apelat Mediafaxul la MPI care, vorba aia, este in corporatia MediaPro si in aceeasi cladire cu ei? De curiozitate intreb 🙂

  4. Alin Zainescu said,

    August 14, 2007 @ 17:28

    Revin cam tarziu dar da am primit mesajele inca de a doua zi. Si pe cel de confirmare si de atunci toate alertele la care sunt abonat. Mai mult, le citesc si pe mobil. Nu prea optimizat pentru mobil, dar este ok.

  5. catalin said,

    September 5, 2007 @ 09:58

    Pentru prieteni virtuali. Probabil pentru ca MPI are foarte mult de munca. La momentul actual in Internetul romanesc exista marea problema a volumului mult prea mare de munca fata de resursele umane specializate.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment