Leveraging the human physical assets, the mobility and geographical placement by using personal space wireless tehnologies for delivering context-targeted rich content ;)

Premiza unu: suprapopularea si nevoia oamenilor de a-si reconfigura spatiul social inconjurator. De-asta au si asa multa priza ipodurile la public.

Premiza doi: supraabundenta optiunilor de socializare si necesitatea unui sistem de filtrare.

O solutie hitech pt. astea doua: o chestie bazata pe bluetooth sau wifi integrata in ipod care sa emita ce asculta ownerul respectiv. Plus alte informatii eventual – cam ca un fel de portal personal mobil. CV, classifieds, poze, blog, carte de vizita etc. Cu un sistem de filtrari si permisiuni bazat pe diferite tipuri de useri: straini, cunostinte intamplatoare, amici, prieteni, rude. The next-generation MySpace.com

La ce bun? Socializare in primul rand. Intri mai usor in vorba cu cineva care asculta acelasi tip de muzica. Sunt sanse de background comun.

In plus posibilitatea de a face cunoscute anunturile tale de mica publicitate: Vand role. Mi-am dat seama ca imi place mai mult ciclismul. Asta de exemplu in acele medii unde interesele sunt convergente. De exemplu un bar de bikeri, unde anunturile de profil zboara public. Fireste poti imagina chiar si un fel de bursa automata.
Sau publicitate prin inserturile in emisiile de content. O fata draguta plasata intr-o zona aglomerata ar scoate bani buni. ūüėÄ

Sau o forma de signaling eficienta tinand cont de eroziunea institutiei casatoriei si a dispariei simbolului verighetei ca simbol de “I’m taken” prin proliferarea relatiilor de concubinaj

Cam ca un fel de RFID pe steroizi. Si ca tot veni vorba de RFID si point of sale, niste produse d-astea care sa isi spuna povestea clientului cred ca ar fi o chestie misto pentru liderii de piata. Mai ales daca produsele incorporeaza o componenta informationala serioasa.

Si tot ca signaling, uite o treaba la care ma gandeam eu: The digital cryptographic brands/labels. O chestie bazata pe PGP sau alta metoda de criptare puternica care sa contina si sa emita semnaturile digitale ale brandurilor folosite (pentru a reduce la 0 sansele unei contrafaceri).

Chiar cred ca chestiile astea nu sunt utopie. Viitorul este rich info plasata chiar la punctul de achizitie sau contact sau consum. Sa tineti minte ca ati citit prima oara aici cand veti vedea gizmourile astea pe strada.

PS1 Titlul academic e cam la misto, of course

PS2 Daca web 2.0 este despre meshuri pe aplicatii existente, API-uri si access la baze de date externe, web 3.0 o sa fie web 2.0 plus ubicuitatea informatiei, mobilitate totala, tot felul de gadgeturi micute care vorbesc intre ele si confuzia intre online si offline.

2 Comments »

  1. Catastif » Un (foarte) pic utopie, un pic (mai mult) realitate said,

    July 10, 2006 @ 10:54

    […] In weekend am facut team-building la Bran. Si la un moment-dat am inceput sa vorbim despre ipoduri, telefoane mobile palmuri¬†si alte gadgeturi, sharing de informatii pe bluetooth, mobilitate, web¬†2.0¬†and so on. Aerul de munte, deh.¬†Ideile mi s-au parut destul de dragute asa le-am dedicat un post pe blogul TreeWorks: Leveraging the human physical assets, the mobility and geographical placement by using personal space wireless tehnologies for delivering context-targeted rich content ¬†(Super titlu, nu?) […]

  2. weweritza said,

    July 11, 2006 @ 08:26

    Love it! U were always so good at seeing techonological butterflies,…aaaah..and let’s not forget who used to read & work for SF in high-school. Anyway, the projection is not only possible but more than probable.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment