Don’t Blogga ‘Cause Bloggy. Just Blog.

Ovidiu Petrescu, Ellen, Eric Case, Pedram Keyani au cu totii ceva in comun. Iar acel lucru este faptul ca sunt toti Googlers. Sunt oameni care se trezesc dimineata si merg la serviciu la Google Inc. Toti posteaza pe bloguri personale. Link-urile sunt reunite pe blogul oficial Google.

Impresia generala e ca orice angajat poate scrie pe blogul extern Google: manageri de productie, Dennis – cel care deseneaza Google Doodles sau ingineri software. Asta e si impresia pe care o lasa blogul Tree, nu? =))

Insa un blog, mai ales unul extern care este ca o fereastra de comunicare cu publicul, are nevoie de grija si pricepere pentru a se dezvolta intr-o unealta eficienta.

Asta nu inseamna ca cele interne – care ajuta angajatii sa colaboreze si sa isi dezvolte ideile – sunt mai lipsite de importanta. La Tree nu avem un blog intern (pentru ca am dezvoltat deja comunicarea telepatica in interiorul companiei). Dar daca am avea, Emil ar avea sansa sa posteze versurile imnului Steaua si Ioana poze cu the one and only SuperCat.

Insa daca ne intoarcem la adevaratul rol al blogului, exista cateva trucuri de care poti sa te folosesti pentru a implementa un blog care sa te ajute si pe tine, si pe cititorii tai. In primul rand, nu trebuie sa uiti ca blogul este o unealta de comunicare, deci dialogul trebuie incurajat (iar comentariile si pagina de contact contribuie la asta). In al doilea rand, ai putea sa te folosesti de noul white paper despre modalitati alternative de comunicare – blogurile.

Evident, blogurile nu se potrivesc profilului oricarei companii, insa iti aduc rezultate mai bune in motoarele de cautare, maresc vizibilitatea online a companiei, sunt o forma alternativa de media care ofera o voce personalizata firmei si creeaza oportunitati de Word Of Mouth marketing.

Ce fac ele de fapt? Trecerea la web 2.0. Adica te ajuta sa avansezi odata cu tehnologia.

PS: Desi titlul poate parea o balbaiala fara sens, o minte flexibila ca a mea poate ajunge chiar la un rezultat coerent.

Leave a Comment