Cantitate versus calitate

Citeam in Campaign-ul de luna asta un amplu material despre piata in continua crestere a conferintelor de comunicare. Intr-adevar, acest gen de evenimente se organizeaza din ce in ce mai des in Romania. Insa dincolo de a ne mandri pur si simplu cu faptul ca iata, in sfarsit se intampla si “la noi” ceva, poate ar fi bine sa ne intrebam daca ele chiar aduc plus-valoare peisajului romanesc.

Plecand de la Zilele Biz si terminand cu Idea Forum, BrandCamp sau Marketing360, s-ar putea spune ca exista de toate pentru toti. Indiferent ca sunt studenti la comunicare, marketeri sau manageri, toti gasesc macar o conferinta care sa le starneasca interesul. In teorie, cel putin, caci practica ar mai avea nevoie de cateva ajustari. Pentru ca un eveniment sa aiba succesul scontat, prezenta unui “cap de afis” de renume este necesara, dar nu si suficienta. Daca speaker-ul livreaza un discurs prea putin personalizat pentru nevoile si asteptarile publicului respectiv, va sfarsi nu prin a-l seduce, ci prin a-l plictisi de moarte. Iar cand cafeaua de afara devine mai interesanta decat prezentarea dinauntru, e clar ca nici participantii si nici organizatorii nu si-au atins scopul propus.

Ca nu te poti adresa in acelasi mod diverselor publicuri, fara a tine cont ca sunt studenti sau reprezentanti ai middle management-ului este evident; ca aceste publicuri ar putea fi mai receptive e la fel de adevarat. Adevarata provocare este gasirea unui drum de mijloc si tine de noi sa il descoperim, indiferent de ce parte a salii ne-am afla.

1 Comment »

  1. TreeWorks Blog » Evenimente, evenimente, evenimente said,

    November 23, 2007 @ 11:49

    […] Ca tot vorbeam acum ceva vreme despre conferintele si evenimentele ce se organizeaza din ce in ce mai des in peisajul autohton, iata ca nici in toamna asta nu ne vom plictisi. […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment