Midtail is the cool tail

Vorbim de video si de muzica: In viziunea mea nu cele 30 de hituri ale momentului fac cei mai multi bani, dar nici tonele de chestii home-made. Midtail is the name of the game. Agregarea de continut trebuie sa se bazeze mai ales pe asta. La youtube lumea nu se ducea in primul rand sa se zgaiasca la aldolescenti scalambaiti, ci sa vada content profesionist care insa nu e pe toate drumurile: de tipul videoclipuri, documentare and so on. Dar mai ales videoclipuri, sa fim seriosi.

Ce se intampla insa cand Viacom cere retragerea a peste 10000 de videouri de pe YouTube? Baietii grei din media or sa se prinda pana la urma ca ei inca pot sa faca jocurile daca stiu cum sa joace cartea continutului.

Viziunea mea despre video: mai degraba placeshifting/timeshifting plus o mai mare varietate de continut preexistent (cum ar fi seriale vechi, muzica veche, talk showuri vechi). Nu cred cu sfintenie in user-generated content pe partea asta. Sau maxim 25% o sa fie consumtie de user-generated content. Daca inainte era sa zicem 90% mainstream hits si 10% continut nisat, pe viitor o sa fie ceva de genul 40% mainsteam hits, 30% old mainsteam content, 20% continut nisat si 10% home-brewed content.

Si o intrebare? Le scoate Google sau pleaca la razboi cu Viacom? Dificil. Cu alte cuvinte se risca sa fie un nou Napster, dar cu mult-mult mai multa putere financiara? Si daca da, fac alianta greii din media traditionala?

Leave a Comment